خدمات شهرداری در حمایت از هیئات مذهبی قابل تقدیر است
کد خبر: 4158185
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

خدمات شهرداری در حمایت از هیئات مذهبی قابل تقدیر است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از خدمات شهرداری در حمایت از مساجد و هیئات مذهبی، گفت: مدیریت شهری تا پایان عزاداری‌ها در ایام محرم و صفر در کنار مردم، مساجد، مواکب و هیئت‌ها به‌عنوان خادم کوچکی در کنار مردم بصیر قم، یاری گر عزاداران حسینی خواهد بود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری، رئیس شورای اسلامی شهر قم در نود و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که امروز چهارم مردادماه برگزار شد، با محکوم کردن توهین به قرآن در کشور سوئد، اظهار کرد: امروز توهین به قرآن کریم و دین اسلام یکی از حربه‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، درحالی‌که همین توطئه موجب نابودی تمام دولت‌های ستمگر در جهان خواهد شد، زیرا که حافظ و نگهدار قرآن کریم خداوند متعال است.

وی ادامه داد: اعضای شورا اسلامی شهر در کنار مردم شریف قم، هرگونه توهین و بی احترامی نسبت به همه ادیان الهی را محکوم کرده و باید بدانیم یکی از اهداف دشمنان از توهین به قرآن کریم، انحراف اذهان عمومی از مشکلات امروز اسرائیل است، اما به حمد خدای متعال توجه مردم جهان به قرآن بیشتر خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه ضمن تشکر از اقدامات شهرداری در سیاه‌پوشی شهر و حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی در برگزاری مراسم عزاداری، افزود: مدیریت شهری تا پایان عزاداری‌ها و اربعین در کنار مردم و مواکب و هیئت‌ها به‌عنوان خادم زحمت‌کش مردم میزبان زائران و مسافران خواهد بود.

وی خواستار حفظ پاکیزگی شهر در ایام عزاداری شد و بیان کرد: با توجه به حجم ایستگاه‌های صلواتی بهداشت محیط باید بیشتر حفظ شود و پارکبانان به‌صورت تمام‌وقت در خیابان‌ها حضورداشته و البته اجازه نمی‌دهند در نظافت شهر خدشه‌ای وارد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای ترافیک روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) نیز تدابیری اندیشیده شده و پارکینگ‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم و زائران هستند.

محرری ادامه داد: مردم قم شاهد اقدامات مدیریت شهری و شهرداری در چند سال گذشته بوده و زائران و مسافران بیش از هر گروه دیگری به توسعه شهر توجه دارند و ما شاهد رضایت‌مندی گسترده مردم از شهرداری هستیم.

وی در پایان یادآور شد: طی ۸ سال گذشته چهره شهر دگرگون‌شده و البته هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که شهرداری در تلاش برای رفع آن است.

انتهای پیام
captcha