زمان اجرای طرح اسلامی، عربی برای آزادسازی قدس رسیده است
کد خبر: 4156522
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
شیخ ناجح بکیرات:

زمان اجرای طرح اسلامی، عربی برای آزادسازی قدس رسیده است

شیخ ناجح بکیرات، معاون مدیرکل اوقاف اسلامی قدس، با هشدار نسبت به طرح‌های خطرناک اشغالگران صهیونیست برای قدس شریف، تأکید کرد: اکنون زمان اجرای طرح اسلامی، عربی و فلسطینی برای آزادسازی قدس فرا رسیده است.

 به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین اونلاین، شیخ ناجح بکیرات، معاون مدیرکل اوقاف اسلامی بیت‌المقدس، نسبت به طرح‌های خطرناک صهیونیست‌ها برای اشغال قدس و تثبیت آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بکیرات تأکید کرد: قدس با یک طرح اشغالگری مواجه است و تنها با یک طرح اسلامی، عربی و فلسطینی که چشم‌انداز آن آزادسازی مسجدالاقصی است، می‌توان در برابر آن ایستاد.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که جهان اسلام و عرب طرحی را در پیش گیرد که اولویت‌های اصلی آن مسجدالاقصی و حفاظت از مردم بیت‌المقدس است.

بکیرات همچنین با اشاره به اینکه تبعید وی از مسجدالاقصی، تصریح کرد: این تصمیم برای دیگر اهالی قدس نیز گرفته خواهد شد.

وی خواستار اقدام عملی برای حفاظت از قدس و مردم آن در برابر خطر تبعید شد و تبعید را مقدمه‌ای برای دیگر تصمیمات رژیم صهیونیستی در قبال قدس توصیف کرد.

شیخ ناجح بکیرات با هشدار نسبت به یورش روزانه شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی، این اقدامات را گامی در راستای اشغال کامل قدس و مسجدالاقصی خواند و تأکید کرد: مردم قدس تا زمانی که جان در بدن دارند این شهر را ترک نخواهند کرد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: اخراج شخصیت‌های مسئول در مسجدالاقصی ضربه‌ای به بنیاد اوقاف اسلامی و پایانی بر نقش این بنیاد مهم در شهر قدس است.

 

انتهای پیام
captcha