نویسنده «لینا لونا» میهمان دختران قمی می‌شود
کد خبر: 4154931
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

نویسنده «لینا لونا» میهمان دختران قمی می‌شود

نشست گفتگوی صمیمی با کلرژوبرت، نویسنده و تصویرگر فرانسوی و نویسنده کتاب «لینا لونا» ویژه دختران نوجوان عضو کتابخانه‌های عمومی با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

نویسنده «لینا لونا»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، همزمان با هفته عفاف و حجاب، به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت شبکه جهانی ولایت، صدا و سیمای مرکز قم و خانه مطبوعات، نشست پرسش و پاسخ، گفتگوی صمیمی، صریح و ساده با کلرژوبرت ویژه دختران نوجوان عضو کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

کلرژوبرت نویسنده فرانسوی در سال ۱۹۶۱ میلادی (۱۳۴۰ خورشیدی) در پاریس متولد شد. مادرش پزشک بود و پدرش نقاش و کنده‌کار. کلر دوران کودکی خود را در پاریس گذراند. در سن ۱٩ سالگی به دین اسلام گروید و مسلمان شد. از سال ۱۳۶۲ با همسرش که ایرانی است ساکن ایران شد. او لیسانس علوم تربیتی، فوق‌لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لومان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد. از جمله کتاب‌های کلر ژوبرت می‌توان به مسافران شب برفی از منابع دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، لینا لونا، امین‌ترین دوست و... اشاره کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم ضمن ثبت نام از طریق درگاه https://evnd.co/xwJfJ، روز یکشنبه ۲۵ تیرماه، ساعت ۹:۳۰ صبح در مجتمع الزهرا (واقع در بلوار آیت الله کاشانی، نبش کوچه ۶۸) حضور پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha