عملیات جنین پیروزی بزرگی در برابر تجاوز صهیونیستی بود
کد خبر: 4153829
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
دبیرکل جهاد اسلامی:

عملیات جنین پیروزی بزرگی در برابر تجاوز صهیونیستی بود

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با خانواده‌های شهدای گردان‌های قدس و این جنبش به ویژه خانواده شهدای نبرد «باس» جنین تلفنی گفت و‌گو و تأکید کرد آنچه در اردوگاه جنین روی داد، پیروزی بزرگی در برابر تجاوز صهیونیستی بود.

به گزارش ایکنا به نقل از جنبش جهاد اسلامی فلسطین، وی در این گفت و‌گو تأکید کرد که جنبش به خون‌های ریخته‌شده در راه مقاومت افتخار می‌کند، راهی که مردم مبارز فلسطین و مقاومت در آن با شجاعت و قدرت ایستادند تا تأکیدی بر اراده مردم فلسطین برای مقابله با پروژه‌های تروریسم صهیونیستی باشد.

نخاله ادامه داد: آنچه در اردوگاه جنین روی داد، پیروزی بزرگی در برابر تجاوز صهیونیستی بود، پیروزی که گردان جنین در گروهان‌های قدس و نیروهای مقاومت آن را با استقامت و رشادت‌ محقق کرد.

وی یادآور شد که این پیروزی، در ادامه تمام نبردهای قهرمانانه به رهبری گروهان‌های قدس و مقاومت در فلسطین به دست آمد به همین دلیل آن چه روی داد آغازگر مرحله جدیدی است که در آن مردم و مقاومت به یاری خداوند دست برتر را در میدان نبرد دارند.

نخاله حمایت مردمی از قهرمانان مقاومت در نبرد باس جنین را مایه افتخار دانست و گفت که مردم بهترین پشتیبان برای رزمندگان مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بودند لذا این جنبش به ادامه مقاومت در فلسطین متعهد است.

خانواده‌های شهدا نیز آمادگی خود را برای فداکاری در مسیر فلسطین و مقاومت و ادامه راه شهدا اعلام و تأکید کردند که فلسطین سزاوار فداکاری برای آزادی و نجات آن از اشغالگری است.

انتهای پیام
captcha