اختتامیه پویش کتابخوانی «شهید زین‌الدین» در قم برگزار شد
کد خبر: 4153703
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

اختتامیه پویش کتابخوانی «شهید زین‌الدین» در قم برگزار شد

مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان پویش کتابخوانی سردار شهید مهدی زین‌الدین در خانه موزه شهیدان زین‌الدین در قم برگزار شد.

مراسم اختتامیه پویش کتابخوانی «شهید زین الدین»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قم، مراسم اختتامیه پویش کتابخوانی سردار شهید مهدی زین‌الدین با حضور دانش‌آموزان برگزیده و اولیا، 17 تیرماه در خانه موزه شهیدان زین‌الدین قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حسین کاجی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی حماسه ۱۷ خاطراتی را از شهدای سادات و نیز اهتمام شهید زین‌الدین به نماز اول وقت و قرائت قرآن بازگو کرد.

همچنین حجت‌الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطره حضور در قم و دیدار با حاج عبدالرزاق زین‌الدین، پدر بزرگوار شهید زین‌الدین و دریافت کتاب از ویرا ذکر کرد و از خانواده‌ها خواست تا دانش‌آموزان را بیش از پیش با سبک و سیره شهدا آشنا و همراه کنند.

در پایان با حضور کاجی، حجت‌الاسلام امینیان و سیدعلیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم از دانش‌آموزان برگزیده پویش کتابخوانی سردار شهید مهدی زین‌الدین با اعطای هدایایی تجلیل شد؛ همچنین حاضران در مراسم، از بخش‌های مختلف خانه موزه بازدید کردند.

پویش کتابخوانی شهید مهدی زین‌الدین در شش ماهه دوم سال گذشته به همت انتشارات حماسه‌یاران، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان قم برگزار شد.

در این پویش بیش از یک هزار و 400 دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی و مقطع اول متوسطه در سطح استان شرکت کردند و از این تعداد، ۸۰۰ دانش‌آموز حائز شرایط شرکت در قرعه‌کشی شده و نهایتا ۱۰۰ نفر به‌عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha