تقویت نشاط بانوان قمی در دستور کار مدیریت شهری است
کد خبر: 4150377
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

تقویت نشاط بانوان قمی در دستور کار مدیریت شهری است

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم با اشاره به آغاز ورزش صبحگاهی در بوستان‌های بانوان قم، گفت: در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های مفرح و ورزشی، شاهد شهری با بانوانی سالم و پر نشاط باشیم.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شورای شهر قم، نرجس نیازمند، رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم در مراسم افتتاح ورزش‌های صبحگاهی ویژه بانوان که روز گذشته 4 تیرماه در بوستان پروانه واقع در پردیسان برگزار شد، مهمترین دغدغه کمیسیون زنان و بانوان در شورای اسلامی شهر قم را توجه به خانواده و ارتقای توانمندی زنان دانست و اظهار کرد: از بدو تشکیل کمیته زنان و خانواده یکی از کارگروه‌های تشکیل شده ورزش و نشاط اجتماعی بود.

وی با اشاره به اینکه توجه به سلامت و ورزش بانوان را یکی از برنامه‌های مهم خود و کمیسیون زنان و خانواده است، ادامه داد: در بررسی‌هایی که انجام شده ورزش بانوان یکی از دغدغه‌های مهم بانوان جامعه بوده و با پیگیری‌هایی که از طریق مشاور امور بانوان شهرداری با سازمان ورزش و جوانان، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین سازمان فرهنگی وبخش ورزشی این سازمان و بسیج ورزشکاران انجام شده بوستان‌های بانوان مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان قم خبر داد و تصریح کرد: امروز فاز نخست این طرح در سه بوستان نرگس، پروانه و اردیبهشت ورزش صبحگاهی برای بانوان آغاز شده و سپس تا پایان تابستان در تمام بوستان بانوان ورزش صبحگاهی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با هدف سلامت خانواده در فاز دوم این طرح سایر بوستان‌های بزرگ و شاخص شهر که امکان ایجاد فضای مناسب برای خانم‌ها را دارند، پس از بوجود آوردن شرایط مساعد ورزش صبحگاهی اجرا شده و بوستان برای بانوان آماده سازی می‌شود.

نیازمند توجه به شادی و نشاط زنان را در جامعه‌ای شاد و خانواده‌ای سالم مهم خواند و بیان کرد: باید به خانواده و زنان به عنوان رکن مهم و تاثیرگذار در جامعه و نیمی از جمعیت فعال نگاهی ویژه داشت و خوشبختانه این نگاه در شورای اسلامی شهر قم شکل گرفته و در تلاش هستیم تا بتوانیم با برنامه ریزی درست و اصولی شاهد شهری با بانوانی سالم و بانشاط باشیم.

انتهای پیام
captcha