لزوم هم افزایی ظرفیت‌ها برای تقویت کانون‌های مساجد قم
کد خبر: 4150034
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
امیرآبادی فراهانی تأکید کرد:

لزوم هم افزایی ظرفیت‌ها برای تقویت کانون‌های مساجد قم

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم هم افزایی ظرفیت دستگاه‌های مختلف در راستای ارتقای کیفیت و کمیت برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان قم تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای امسال فعالیت خوبی را شروع کردند و ما نیز آنچه که در توان داشته باشیم در راستای ارتقا فعالیت‌های فرهنگی کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انجام برنامه‌های فرهنگی سختی‌های خود را دارد، ادامه داد: ما با دشواری‌های اقدامات فرهنگی از دوران نوجوانی در مساجد آشنا هستیم و دستگاه‌های فرهنگی باید در در راستای ارتقا برنامه‌ها برای جوانان تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و همچنین دستگاه‌هایی همانند شهرداری و استانداری در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستان نقش مهمی برعهده دارند و در این راستا هم افزایی ظرفیت‌ها برای ارتقا کیفیت و کمیت برنامه‌ها ضروری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد ستاد اوقات فراغت استان قم پرداخت و برنامه‌های این ستاد برای ایام اوقات فراغت را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری افزود: امکانات و تجهیزات کانون‌های مساجد برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در مساجد سطح استان قم محدود است و افزایش امکانات آموزشی، اردویی و ورزشی از جمله انتظارات مسئولین کانون‌های مساجد برای ارائه خدمات بهتر به نوجوانان و جوانان است.

انتهای پیام
captcha