سیاست‌های اسرائیل باعث آسیب به یهودیت در ایالات متحده می‌شود
کد خبر: 4148681
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
یهودیان آمریکا:

سیاست‌های اسرائیل باعث آسیب به یهودیت در ایالات متحده می‌شود

اقلیت یهودی در ایالات متحده آمریکا در دیداری با مقامات رژیم صهیونیستی تأکید کردند که سیاست‌های این رژیم باعث تعضیف موقعیت یهودیان در آمریکا می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه ردنا، وب سایت صهیونیستی «والاه» به نقل از یک گزارش فاش‌شده درباره نشستی گفته است که بین رهبران جامعه و سازمان‌های یهودی در ایالات متحده و نیر برکات، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی، برگزار شده و در جریان آن نمایندگان یهودیان آمریکا تأکید کرده‌اند که دولت اسرائیل به دنبال این نیست که یهودیان آمریکایی هم بخشی از اسرائیل باشند.

رهبران جامعه و سازمان‌های یهودی در این نشست به برکات هشدار دادند که رفتار دولت اسرائیل در رابطه با طرح اصلاحات قضایی و سایر مسائل به جایگاه اسرائیل در ایالات متحده آسیب می‌زند.

بر اساس این گزارش، دیدار برکات و رؤسای سازمان‌های یهودی در بوستون بیانگر احساس اکثر اعضای جامعه سازمان‌یافته یهودی در ایالات متحده از زمان تشکیل دولت راست‌گرا و به‌ویژه از زمان آغاز به کار پروژه طرح قضایی در رژیم صهیونیستی است.

به گفته وبگاه والاه در این نشست، بحث تندی بین طرف‌های شرکت کننده درگرفته است و سران سازمان‌های یهودی آمریکا نگرانی خود را نسبت به افزایش فزاینده شکاف بین جامعه یهودی و رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

براین اساس، نمایندگان جامعه یهودی و سازمان‌های یهودی خطاب به وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی تأکید کرده‌اند که سیاست و رفتار دولت اسرائیل آسیب زیادی به یهودیت در ایالات متحده وارد کرده است.

انتهای پیام
captcha