استقبال کم‌نظیر از پروژه سبک زندگی در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 4147187
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی‌زاده خبر داد:

استقبال کم‌نظیر از پروژه سبک زندگی در نمایشگاه کتاب

مدیر گروه فرهنگ نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن گفت: مجموعه ۴۰ جلدی سبک زندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) در غرفه نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه و با استقبال کم نظیری مواجه شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پرتال جامع علوم و معارف قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده، مدیر گروه فرهنگ نامه‌های قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن اظهار کرد: بر اساس گزارش نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، موضوعات فرهنگنامه سبک زندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) از پرفروش‌ترین آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب بوده است.

وی در بیان دلایل استقبال کم‌نظیر مردم از این پروژه گفت: ویژگی‌های این پروژه همچون کاربردی بودن مطالب، مختصر بودن، جذابیت طراحی کتاب و مناسب بودن قیمت نقش تعیین کننده‌ای در جذب مخاطبان داشته است.

مدیر کلان پروژه فرهنگ‌نامه سبک زندگی در مورد فرایند اجمالی این پروژه قرآنیِ کاربردی افزود: این کلان پروژه شامل ۶۲ جلد در چهار حوزه فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست می‌باشد که تا کنون بیش از ۴۰ جلد به صورت پالتویی از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده و ۸ جلد دیگر در دست نشر و بقیه موضوعات نیز در حال تدوین می‌باشد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان این اثر فاخر قرآنی می‌توانند نسخه فیزیکی آن را از طریق فروشگاه نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و نسخه دیجیتال آن را از طریق کتابخوان همراه پژوهان با تخفیف ویژه دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha