اکران و بررسی دو فیلم در حوزه هنری قم
کد خبر: 4146014
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰

اکران و بررسی دو فیلم در حوزه هنری قم

در سومین کارگاه اکران و نقد باشگاه فیلم حوزه هنری دو فیلم کوتاه «فیبولا» به کارگردانی «داود رضایی» و «تربیت» به کارگردانی «کریستوفر ام.سابر» اکران و بررسی شد.

نقد فیلم در حوزه هنری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم،‌ دو فیلم کوتاه «فیبولا» به کارگردانی داود رضایی و «تربیت» به کارگردانی کریستوفر ام.سابر اکران در سومین کارگاه اکران و نقد باشگاه فیلم حوزه هنری که 16 خردادماه انجام شد، مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور اعضای باشگاه فیلم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد، ابتدا فیلم «فیبولا» برای حاضران اکران شد. هنرجویان و هنرمندان حاضر معتقد بودند با وجود ایده اولیه جذاب، فیلم نتوانسته حس هم‌ذات‌پنداری را در مخاطب برانگیزد.

همچنین حاضران پس از تماشای فیلم «تربیت» در بررسی این اثر تصویری معتقد بودند ضمن تماشای فیلم با شخصیت‌ها همراه می‌شود و فیلم تا انتها از ریتم نمی‌افتد. همچنین بازیگری‌ از جمله نقاط قوت این فیلم به شمار می‌رود.

یادآور می‌شود، کارگاه اکران و نقد فیلم در هر نوبت با اکران فیلم‌های کوتاه ایرانی و غیر ایرانی تلاش دارد تا هنرجویان را با آثار روز سینمای داستانی آشنا کند و هنرجویان در یک گفت‌وگوی جمعی و با بررسی آثار و شنیدن نقطه نظرات دیگر اعضای باشگاه، به ارزیابی و تجربه‌اندوزی بپردازاند.  

انتهای پیام
captcha