رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای پروژه‌های شوم خود در مسجدالاقصی است
کد خبر: 4142111
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
خالد مشعل:

رژیم صهیونیستی به دنبال اجرای پروژه‌های شوم خود در مسجدالاقصی است

رئیس جنبش حماس در خارج در سخنانی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال اجرای پروژه‌های خود در مسجدالاقصی هستند، تأکید کرد که مقاومت به مبارزه خود با این رژیم ادامه خواهد داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج اعلام کرد که موضوع قدس و مسجدالاقصی در حال حاضر روی میز نبردی قرار دارد که رژیم صهیونیستی به شیوه‌های مختلف به دنبال یکسره کردن آن به نفع خود است.

وی در اظهاراتی در دومین همایش مجازی پیشگامان حامی قدس و فلسطین در میان امت افزود: دولت افراطی کنونی رژیم صهیونیستی با تکیه بر راست‌گرایان تندرو جنایت علیه فلسطینیان را به اوج رسانده و با هر آنچه در اختیار دارد به دنبال عملیاتی کردن موضوع تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی با هدف اجرای طرح‌های شوم خود در آن است.

رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد که نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) پیامی به همه جهانیان بود مبنی بر اینکه مقاومت باقی و ماندگار بوده و به دفاع خود از مسجدالاقصی ادامه می‌دهد.

وی همچنین گفت: ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ برای دفاع از مسجدالاقصی قیام کرده‌ است.

انتهای پیام
captcha