استفاده بهینه از فناوری‌های نوین برای اشتغال‌زایی ضروری است
کد خبر: 4138687
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
امام‌ جمعه میاندوآب:

استفاده بهینه از فناوری‌های نوین برای اشتغال‌زایی ضروری است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید حسن‌زاده گفت: دنیا رو به پیشرفت بوده و هر روز فناوری‌های نوین به‌وجود می‌آید، لذا باید به‌گونه‌ای جوانان را تربیت کرد که بتوانند از فناوری برای اشتغال‌زایی استفاده کنند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید حسن‌زاده، امام‌ جمعه میاندوآب، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: قطار پیشرفت دنیا در حال حرکت است و روزبه‌روز از فناوری‌های نوین و جدیدی رونمایی می‌شود، رشد فناوری به‌گونه‌ای بوده که امروز هوش مصنوعی و فناوری جای انسان‌ها را حتی در مشاغل و صنایع گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید میان فناوری و اشتغال‌زایی ارتباط برقرار کرد، گفت: دنیا رو به پیشرفت بوده و هر روز فناوری‌های نوین به‌وجود می‌آید، لذا باید به‌گونه‌ای جوانان را تربیت کرد که بتوانند از فناوری برای اشتغال‌زایی استفاده کنند.

امام‌ جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز عملکرد انسان وابسته به فکر و اندیش است، تصریح کرد: باید با فکر و اندیشه اشتغال‌زایی کرد و نوجوانان و جوانان را باسواد تربیت کرد.

وی با اشاره به اینکه داشتن مدرک دلیل بر باسواد بودن نیست، اظهار کرد: لازم است در زمینه فناوری از قبیل هوش مصنوعی، نظارت قوی و مراقبت وجود داشته باشد تا از آسیب‌ها در امان بمانیم، چراکه دشمن‌روی این موضوع برنامه‌ریزی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه به مسائل و مشکلات شهری اشاره کرد و افزود: جامعه را نریمان کوتوله‌ها تخریب کرده‌اند و یک عده نیز دنباله‌رو نریمان کوتوله‌ها هستند و عدالت و مروت را کنار گذاشته‌اند در حالی که اگر دنباله‌رو نریمان کوتوله‌ها نباشیم، شهرآباد می‌شود و در آن صورت هر روز مجبور نیستی اتومبیل خود را به مکانیکی ببری.

وی با بیان اینکه باید بصیرت داشت، گفت: باید منافع عامه را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و شهر را آباد کنیم چرا که این جایگاه فعلی میاندوآب درشان مردم این شهر نیست.

امام‌ جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما مسئولان، خادم و نوکر مردم هستیم، گفت: باید دست‌به‌دست هم داد و از مسئولان مطالبه‌گری کرد.

انتهای پیام
captcha