۲۲ بهمن نمایش دوباره ولایت‌مداری مردم ایران بود
کد خبر: 4122749
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

۲۲ بهمن نمایش دوباره ولایت‌مداری مردم ایران بود

امام‌جمعه میاندوآب گفت: مردم در ۲۲ بهمن با یک اشاره رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده و ولایت‌مداری و حضور خود را در صحنه و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، ۲۸ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه و حق شناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی مثل همیشه حماسه آفریدند در ۲۲ بهمن امسال هم بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا تجلی یافت.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم می فرماید: «اگر مومنان از جبهه حق دفاع کنند و در صحنه باشند آن عمل صالح است»، گفت: در ۲۲ بهمن ملت به صحنه آمده و از جبهه حق دفاع کرده و در مقابل جبهه باطل ایستادند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه در ۲۲ بهمن مردم دشمنان را مایوس کردند، افزود: مردم در ۲۲ بهمن با یک اشاره رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده و ولایت‌مداری و حضور خود را در صحنه و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.

وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی استعمار و خفقان و ناعدالتی و بداخلاقی و بی‌حجابی در کشور غوغا می‌کرد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم حول محور ولایت جمع شده و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست آوردیم و در ۲۲ بهمن نیز مردم حمایت خود را از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان دادند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: امروز دیگر به مردم ایران توهین نمی‌شود، امروز دیگر مستشاران آمریکایی و بیگانه در کشور جولان نمی‌دهند و الحمدلله امروز استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی داریم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده به فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) نیز اشاره کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام، برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شده و بشریت و دنیا را متحول ساختند.

 

انتهای پیام
captcha