برگزاری نشست بصیرتی علمای شیعه و سنی شمال آذربایجان غربی
کد خبر: 4112500
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

برگزاری نشست بصیرتی علمای شیعه و سنی شمال آذربایجان غربی

نشست بصیرتی علمای شیعه و سنی شمال آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در ماکو برگزار شد.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ۱۵ دی در نشست بصیرتی علمای شیعه و سنی شمال استان در ماکو اظهار کرد: بصیرت و تشخیص حق از باطل، پرکاری و عدم خستگی و از همه مهمتر تلاش برای وحدت بین ادیان توحیدی از مهمترین خصوصیت سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه، سردار در کار و زندگی خود عامل به دین بود و به دستورات دینی عمل می‌کرد افزود: عظمت و شخصیت سردار سلیمانی بزرگترین بصیرت برای ما بود و باید همه تلاش کنیم از این شخصیت بزرگ درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مکتب سلیمانی را مکتبی برگرفته از دین مبین اسلام دانست و ادامه داد: ارتباط معنوی شهید سلیمانی با خداوند باعث شده بود تا عاشق شهادت باشد و به عشق شهادت زنده بود.

امام‌جمعه ماکو هم در این نشست با اشاره به اهمیت بصیرت گفت: امروز روحانیان پرچم‌داران و پیشقدم در بالا بردن بصیرت و بینش سیاسی در جامعه اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی تصریح کرد: امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی به سبب رشادت‌های این شهید والا مقام در محورهای مقاومت بر علیه قدرت‌های استکباری، جهانی شده که لازم است از این مکتب درس بگیریم و در مقابل دشمنان نظام، همیشه قدرت و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

 

انتهای پیام
captcha