دشمن به‌دنبال جایگزینی سبک زندگی غربی است
کد خبر: 4109067
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

دشمن به‌دنبال جایگزینی سبک زندگی غربی است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمن با تهاجم نرم به دنبال جایگزین کردن سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی بوده و در این راستا عناوین و ایام مختلفی مانند جشن هالووین، ولنتاین و کریسمس و… را ترویج می‌دهد.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غریی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به راهبردهای فرهنگی اجتماعی جبهه ایمان، گفت: اصل مدیریتی تبدیل تهدید به فرصت ریشه در یک سنت الهی دارد که می توان آن را اصل قرآنی”فان مع العسر یسرا….” نامید.

وی با بیان اینکه بزرگترین فرصت‌ها در بزرگترین تهدیدها هستند، افزود: با این نگرش انسان در مواجهه با مشکلات به جای اینکه خود را ببازد و دست از تلاش بکشد، به دنبال راهی برای تبدیل تهدید به فرصت می‌شود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به جنگ نرم دشمنان، گفت: دشمن با تهاجم نرم به دنبال جایگزین کردن سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی بوده و در این راستا عناوین و ایام مختلفی مانند جشن هالووین، ولنتاین و کریسمس و… را ترویج می دهد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تاکید بر اینکه باید این تهدید را به فرصت تبدیل کرد، افزود: باید با تدبیر و درایت جبهه فرهنگی انقلاب و با تقویت آیین‌های ملی و بومی، تعریف جشن‌های معادل منطبق با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی این راهبرد دنبال شود.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه بر لزوم اتحاد جبهه ایمان و حق در برابر کفر و دنیاپرستی اشاره و تصریح کرد: برای رویارویی با جبهه کفر، تقویت جبهه متحد ایمان ضروری است و در این راستا باید دین‌داران حقیقی و پیروان ادیان آسمانی باید تلاش کنند تا آموزه‌های راستین و بی‌پیرایه پیامبران الهی را عرضه داشته و گام‌هایی برای نزدیک شدن به یکدیگر بردارند تا بتوانند بر کفر و دنیاگرایی فائق شوند و قرآن کریم نیز پیروان ادیان را به تشکیل این جبهه حق فراخوانده است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به مبارزه پیامبران الهی با کفر و طاغوت، گفت: پیروان ادیان الهی باید در مبارزه با طاغوت و کفر به پیامبران الهی تاسی کنند.

وی به جایگاه و اهمیت نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده پایه و سلول اصلی در جامعه بوده و لذا مسئله زن و خانواده برای کشور جزو مسائل مهم برای کشور است.

انتهای پیام
captcha