برگزاری مرحله کشوری چهل‌ویکمین مسابقات قرآن سپاه + صوت
کد خبر: 4108664
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

برگزاری مرحله کشوری چهل‌ویکمین مسابقات قرآن سپاه + صوت

مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن سپاه در دو بخش آقایان و بانوان در شهر مشهد در جریان خواهد بود.

برگزاری مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن سپاه + صوت

رحمان کاظمی، دبیر مسابقات قرآن سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این مسابقات به میزبانی هوافضای سپاه گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کل سپاه از 26 آذرماه در مشهد مقدس آغاز شده و تا دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود، افزود: بخش آقایان این مسابقات دوره چهل و یکم و بخش بانوان نیز دوره بیست و یکم خود را پشت سر می‌گذارد.

دبیر مسابقات قرآن سپاه با اشاره به پایان این رقابت‌ها در بخش آقایان تصریح کرد: رقابت‌های بخش آقایان از 26 آذرماه آغاز شد و تا روز گذشته 29 این ماه ادامه داشت. در ادامه نیز شاهد برگزاری رقابت‌ها از 29 آذر تا دوم دی‌ماه در بخش بانوان خواهیم بود.

کاظمی بیان کرد: در این دوره مجموعاً هفت هزار نفر حضور داشته‌اند که پس از برگزاری مراحل مختلف با حضور داوران ملی و بین‌المللی در نهایت در بخش آقایان به 250 نفر و در بخش بانوان نیز 150 نفر موفق به حضور در مرحله کشوری شده‌اند.

وی با اشاره به میزبانی نیروی هوافضای سپاه از این مسابقات گفت: این مسابقات با حمایت‌های سردار حاجی‌زاده، فرمانده محترم نیروی هوافضا سپاه در سطح مطلوبی در مشهد مقدس برگزار می‌شود و امیدواریم در اعتلای قرآن بین نیروهای سپاه اثرگذار باشد.

یادآور می‌شود این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم قرآن کریم، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در حال برگزاری است.

کد
انتهای پیام
captcha