اعلام برگزیدگان بخش آقایان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن در قزوین
کد خبر: 4106989
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

اعلام برگزیدگان بخش آقایان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن در قزوین

نفرات برگزیده چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان در رشته‌های اذان، دعاخوانی، همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن کریم اعلام‌ شد.

معرفی برگزیدگان چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از قزوین، نفرات برگزیده چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان در رشته‌های اذان، دعاخوانی، همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی صبح امروز، ۲۳ آذرماه معرفی شدند.

بنا بر این گزارش در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم گروه «الانوار» از استان خوزستان رتبه نخست و گروه «نورالزهرا» از استان خوزستان رتبه دوم، «تبیان» از هرمزگان رتبه سوم، «فاطر» از مازندران رتبه چهارم و «انوارالهدی» از استان قم به رتبه پنجم دست یافتند.

در رشته اذان، «محمدرضا نمازی» از گیلان رتبه اول، «محمدرضا کرم‌نژاد» از فارس رتبه دوم، «سید سجاد اشرافی» از مازندران رتبه سوم و «سیدحامد ابطحی» از بوشهر رتبه چهارم و «سعیدرضا حق‌شناس» از اصفهان رتبه پنجم را از آن خود کردند.

در رشته دعاخوانی نیز «سیدمحمدرضا جعفریان» از استان اصفهان رتبه اول، «حافظ علیزاده» از استان آذربایجان غربی رتبه دوم، «سجاد براتیبنی» از استان چهارمحال بختیاری رتبه سوم، «احمد راهی مالکی» از خوزستان رتبه چهارم و «علی‌محمد دامچین» از خوزستان رتبه پنجم را از آن خود کردند.

به گزارش ایکنا علاوه بر اهدای جوایز برگزیدگان، به رتبه اول در هر سه رشته امسال از سوی ستاد برگزاری مسابقات سراسری قرآن و نغمات دینی «سفر حج تمتع» اهدا شد.

یادآور می‌شود، این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در رشته‌های دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم و اذان در دو بخش بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال برگزار شد.

انتهای پیام
captcha