برگزاری مسابقات قرآن در طول انقلاب یک سال هم وقفه نداشته است
کد خبر: 4106978
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
خاموشی:

برگزاری مسابقات قرآن در طول انقلاب یک سال هم وقفه نداشته است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در طول انقلاب حتی یک سال هم برگزاری مسابقات قرآن وقفه نداشته است، گفت: برگزاری مداوم مسابقات نقطه عطفی برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

خاموشی رئیس اوقاف کشور

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در آیین اختتامیه چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش نغمات قرآنی گفت: قزوین میزبانی خوبی در این دوره داشت و خوشبختانه مسابقات از نظر کیفی فراتر از انتظارات بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ اهل‌ بیت(ع) در تلاش است تا به اعتلای کلام‌الله بپردازد، تصریح کرد: یکی از بزرگترین و پربرکت‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خدمت به توسعه فرهنگ قرآنی بوده و به برکت انقلاب اسلامی پرچم اسلام برافراشته شده است.

خاموشی افزود: ثمرات مسابقات قرآن، می‌تواند پاسخی به تمام دشمنی‌های انقلاب اسلامی باشد. متسابقین در این دوره زیبایی‌های قرآن را به نمایش گذاشتند و در مسیر توسعه فرهنگی قرآنی گام نهادند که اجرشان محفوظ است.

رئیس سازمان اوقاف ادامه داد: در طول انقلاب حتی یک سال هم مسابقات قرآنی وقفه نداشته است و این نقطه عطفی برای کشور اسلامی است. انقلاب همین مسیر را طی می‌کند و بدون وقفه برای دستیابی به اهدافش پیش می‌رود هرچند که دشمنان می‌خواهند مسیر انقلاب را منحرف کنند.

وی با تأکید بر اینکه خدا وعده داده که جبهه حق پیروز است، گفت: در این ایام که فتنه دشمنان برپاست مسابقات قرآن نشان دهنده این است که مسیر انقلاب را دنبال می‌کنیم و در مقابل تمام پلیدی‌ها مقتدرانه می‌ایستیم و هویت فرهنگی و دینی ما متأثر از اهداف انقلاب اسلامی است.

خاموشی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه‌های مجازی و جبهه جنگ جهانی که علیه ایران شکل گرفته می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند ما باید در این مسیر باقی بمانیم و اگر در مقام اطاعت از ولی خدا حرکت کنیم از مسیر منحرف نخواهیم شد. یقین داریم انقلاب اسلامی زیر پرچم ولایت قرار دارد و آینده روشن و پیشرویی در جهان خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha