تربیت نیروی شایسته، ویژگی‌ مدیریتی شهید چیت‌سازیان بود
کد خبر: 4102895
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه:

تربیت نیروی شایسته، ویژگی‌ مدیریتی شهید چیت‌سازیان بود

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه گفت: از جمله ویژگی‌ها و شاخصه‌های مدیریتی شهید چیت‌سازیان این بود که در مسیر تربیت نیروی شایسته و کادرسازی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیهبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در مراسم یادبود و گرامیداشت سردار شهید علی چیت‌سازیان که به همت بسیج مدرسه علمیه معصومیه و مدرسه علمیه حقانی، شامگاه ششم آذرماه در مدرسه معصومیه برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید چیت‌سازیان به معنای واقعی کلمه معتقد به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه بود و خودش نیز با همان معنویت بالای یک بسیجی، جوانان را دور هم جمع می‌کرد و از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آنان در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام عزیز و انقلاب اسلامی بهره می‌برد.

این استاد حوزه علمیه افزود: شهید چیت‌سازیان همان رزمنده پرافتخاری است که 35 سال از سالروز شهادتش می‌گذرد و مقام معظم رهبری، آن بیان معروف را از ایشان نقل می‌کند که برای عبور از سیم خاردارها باید ابتدا از سیم خاردار نفس عبور کرد.

وی با بیان اینکه ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در کشور هستیم، گفت: فرهنگ بسیج یعنی اینکه انسان در گمنامی و در عین خلوص بیشترین خدمت را به جامعه خود انجام داده و بتواند با همین روحیه بسیجی و انقلابی، نسل جدید را با فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی تربیت کند.

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه یادآور شد: ما باید با تأکید بر روحیه بسیجی و انقلابی، مسیر طلبگی خود را به‌درستی انجام دهیم تا زمینه رضایت امام زمان(عج) و نائب ایشان مقام معظم رهبری را فراهم کنیم.

در پایان این مراسم معنوی، دو تن از دوستان و همرزمان آن شهید والامقام به بیان خاطراتی از شهید چیت‌سازیان پرداختند.

انتهای پیام
captcha