تخفیف 35 درصدی انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
کد خبر: 4100009
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
به‌مناسبت هفته کتاب

تخفیف 35 درصدی انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تا پایان آبان‌ماه کلیه کتاب‌های خود را که طی سه سال اخیر به چاپ رسیده را با تخفیف ۳۵ درصدی عرضه می‌کند.

کتاب‌هایی از انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تخفیف ۳۵ درصدی عرضه می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، به‌مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از ۲۴ آبان‌ماه تا پایان آبان‌ماه، تمامی کتاب‌های چاپ شده سه سال اخیر این مؤسسه را به‌مناسبت سی‌امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با تخفیف ۳۵ درصدی عرضه می‌کند.

بالغ بر ۵۰۰ عنوان کتاب از سال ۱۳۹۸ تا سال ۱۴۰۱ در این فروش ویژه یک هفته‌ای عرضه خواهد شد؛ فروشگاه اصلی این انتشارات در خیابان شهدا کوچه ۲۴ پلاک ۳۶ است و فروشگاه دیگر در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در کوچه یکم بلوار جمهورى اسلامى قرار دارد.

یادآور می‌شود، امکان خرید به‌صورت غیرحضوری وجود ندارد، علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://iki.ac.ir و آدرس کانال ایتا https://eitaa.com/iki_ac_ir از تمامی تخفیفات سالیانه کتاب این مؤسسه آموزشی و پژوهشی اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha