اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4099322
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود

فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب(ع) قم گفت: اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم روز پنجشنبه ۲۶ آبان‌ماه در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، محمدرضا موحد، فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب(ع) در نشست خبری اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید سرافراز استان قم که امروز 22 آبان‌ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه قم در گذر تاریخ به عنوان شهر تاثیرگذار بی‌تردید نقش زیادی از قیام مشروطه تاکنون داشته است، اظهار کرد: تأسیس تیپ و لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب در دفاع مقدس و حضور مقتدرانه در ۱۷ عملیات به عنوان خط‌شکن و ۲۸ عملیات پدافندی، کارنامه درخشانی را برای این لشکر فراهم آورده است.

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس نیز در هر زمان و مکانی که نیاز به حضور لشکر علی ابن ابیطالب(ع) برای دفاع از اسلام بوده، حضور پیدا کرده است و در ادامه نیز هر زمان نیاز به حضور آن‌ها برای دفاع از انقلاب باشد نیز آماده هستند.

فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب(ع) قم گفت: هفته گذشته نزد رهبر انقلاب رسیدیم و ضمن ارائه گزارش، رهنمودهای لازم را دریافت کردیم و برگزاری این کنگره پایان اجلاس نیست بلکه مقدمه‌ای برای کنگره‌های بعدی است و رهبر انقلاب نیز تاکید داشتند که نام شهدا باید زنده بماند و به نسل جوان با زبان هنر منتقل شود.

موحد ابراز کرد: این کنگره روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا نماز ظهر در شبستان کربلا واقع در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، برنامه بخش اصلی پخش سخنان مقام معظم رهبری است و سپس سخنران ویژه مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه می‌باشد.

انتهای پیام
captcha