اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهیده استان قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4094503
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهیده استان قم برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان قم گفت: اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم، ۵ آبان‌ ساعت ۹ در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود.

زینب فرخ، مسئول بسیج جامعه زنان قمبه گزارش ایکنا از قم، زینب فرخ، مسئول بسیج جامعه زنان قم، امروز سوم آبان‌ماه، در نشست خبری تشریح برنامه‌های اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهیده استان قم که در سالن جلسات جامعة الزهرا(س) برگزار شد اظهار کرد: اجلاسیه بزرگداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم، پنج‌شنبه ۵ آبان ساعت ۹ در سالن بیداری اسلامی جامعةالزهرا(س) قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره فعالیت‌های کمیته بانوان کنگره ملی شهدا در مدت زمان تشکیل این نهاد گفت: تولید آثار فاخر، ماندگار و ارزشمند از جمله تألیف ۱۴ عنوان کتاب و ۱۵۰ مقاله، دیدارهای تخصصی با خانواده‌های معزز زنان شهیده، تأسیس کانال‌های ترویجی فرهنگی، نشست‌های نخبگان و اندیشه‌ورزان، نشست‌های علمی و فرهنگی، جلسات هم‌اندیشی، آیین تجلیل از زنان ایثارگر، خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در دستگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج، آیین کاشت نهال به نام زنان شهیده، رونمایی از تمبر زنان شهیده، تولید مستند و فعالیت در فضای مجازی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی از جمله این فعالیت‌ها می‌باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان قم تصریح کرد: سخنرانی سردار سید قاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سیده زهره برقعی، مدیر جامعةالزهرا(س)، مینا بیابانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور، میزبانی از پیکر شهید گمنام و تجلیل از خانواده‌های زنان شهیده و طلبه شهید زاهدلویی از برنامه‌های این اجلاسیه است.

وی با بیان اینکه کمیته بانوان شهدا از کمیته‌های کنگره شهدای استان قم است یادآور شد: این کمیته با هدف ترویج ایثار و شهادت و حفظ روحیه شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی بیش از دو سال است که آغاز به کار کرده است و در این راستا چهار بانوی شهید انقلاب اسلامی، هفت بانوی شهیده مراسم برائت از مشرکان در مکه، ۶۸ شهید کودک، یک بانوی آزاده و ۸۴ بانوی جانباز شناسایی شده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان قم با اشاره به اهداف کمیته بانوان شهدا گفت: هدف ما در این کمیته این است که بتوانیم تجلیلی از زنان شهیده استان قم داشته باشیم و از آنان به‌عنوان شاخص یاد و به نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha