آشنایی دانش‌آموزان قمی با اماکن حرم حضرت معصومه(س) + عکس
کد خبر: 4093583
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

آشنایی دانش‌آموزان قمی با اماکن حرم حضرت معصومه(س) + عکس

برنامه حرم‌شناسی به همت واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت و به‌مناسبت ایام معصومیه به‌صورت ویژه برای اردوها و کاروان‌های زیارتی به‌ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان قمی در حرم حضرت معصومه(س)به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه حرم‌شناسی برای اقشار مختلف به‌مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم و ایام معصومیه، به همت اداره خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت انجام می‌شود.

این برنامه که با حضور کارشناسان حرم مطهر انجام می‌شود معارف و دانستنی‌های جذاب، برای یک زیارت با معرفت به مخاطبان ارائه می‌شود و آشنایی با مراجع، علمای بزرگ، شهدای شاخص و مشاهیر مدفون در حرم مطهر از دیگر برنامه‌هاست.

همچنین آشنایی با تاریخچه صحن‌ها، شبستان‌ها، مساجد، معماری و هر آنچه درباره حرم مطهر بانوی کرامت برای مخاطبان جذاب است از برنامه‌های گردشی حرم‌شناسی است.

یادآور می‌شود، افراد و ارگان‌های مختلف برای شرکت در برنامه حرم‌شناسی می‌توانند با شماره  ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۳ از ساعت  ۸ تا ۱۶  تماس گرفته و هماهنگی لازم برای همراهی کارشناس حرم شناس را برای گردش در حرم مطهر انجام دهند.

انتهای پیام
captcha