شماره ۱۰۷ فصلنامه علمی پژوهشی «نقد و نظر» منتشر شد
کد خبر: 4092698
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

شماره ۱۰۷ فصلنامه علمی پژوهشی «نقد و نظر» منتشر شد

صدوهفتمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی نقد و نظر به‌ همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

فصلنامه علمی ـ پژوهشی نقدونظربه گزارش ایکنا از قم، روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، صدوهفتمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به پاییز ۱۴۰۱ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir منتشر شد.

«تبیین معناشناختی و هستی‌شناختی «تنهاییِ وجودی» و ارائه رهیافت‌های آن از اروین د. یالوم و ملاصدرا» نوشته جهانگیر مسعودی، رسول حسینی تنکابنی و سیدمرتضی حسینی شاهرودی، «بررسی انتقادی معنویت‌ فطری در نحله مکتب بر پایه نظریه انسجام» اثر زکریا فصیحی، «اصول کلامی حاکم بر تشریع مجازات قصاص نفس و نقش آن در پاسخ به شبهات قصاص» به قلم علیرضا آل‌بویه و سیدمهدی سجادی‌فر، «توضیح نسبت مرگ ارادی، معرفت و اخلاق در اندیشه صدرا» نوشته مجید تندر و سمیه ذاکری از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «گونه‌شناسی تشبیهات نفس و بدن» نوشته مصطفی عزیزی علویجه، «بررسی راهبرد «آسیب‌شناسی مولفه‌های دین‌گریزی اومانیسم» به قلم مرتضی غرسبان و محمدصادق یوسفی‌مقدم و «تحلیل دیدگاه ملارجبعلی تبریزی درباره اشتراک لفظی وجود و دو تفسیر از آن» اثر مهدی عسگری و محمد سوری از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه علمی پژوهشی نقدونظر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran.com)، پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica.com)، پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags.ir)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir)، سامانه نشریه: jpt.isca.ac.ir، کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

انتهای پیام
captcha