بازدید فرمانده سپاه قم از قرارگاه مردمی اربعین
کد خبر: 4084854
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

بازدید فرمانده سپاه قم از قرارگاه مردمی اربعین

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (غ) از روند اجرایی برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین در مسجد مقدس جمکران بازدید کرد.

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)به گزارش ایکنا از قم، محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، با حضور در صحن امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران دیروز 19 شهریورماه از روند اجرایی برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید طی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از همه خادمان قرارگاه مردمی اربعین و کسانی که برای خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهداء (علیه‌السلام) تلاش می‌کنند به نوبه خود تشکر و قدردانی می‌کنم؛ قطعاً ثواب زیارت اربعین شامل حال عزیزانی که به زائران در این قرارگاه خدمت‌رسانی می‌کنند، خواهد شد.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: الحمدلله خدمات شایسته‌ای در این قرارگاه برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌شود، اما نیاز است تا با کمک سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این خدمات افزایش پیدا کرده و کامل‌تر شود.

سردار موحد با اشاره به جایگاه معنوی قم افزود: از آنجا که قم به صورت ویژه علاوه بر زائرین ایرانی میزبان زواری از کشورهای مختلف است، حفظ سلامتی و آرامش این عزیزان از اولویت‌های قرارگاه مردمی اربعین قم دانست.

خاطرنشان می‌شود تاکنون قرارگاه مردمی اربعین در استان قم به 22 هزار نفر از زائرین ایرانی و غیر ایرانی خدمات ارائه داده است و زائران اربعین حسینی در هر زمانی از شبانه‌روز که به قرارگاه مراجعه کنند، پذیرش شده و خدمات ۲۴ ساعته غذای گرم و چای، خدمات پزشکی و دارویی رایگان را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha