اتمام بوستان خضرنبی(ع) قم تا پایان سال
کد خبر: 4082934
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

اتمام بوستان خضرنبی(ع) قم تا پایان سال

شهردار قم با اشاره به لزوم تسریع در اتمام فاز دوم بوستان خضرنبی(ع)، از ضرورت اتمام آن تا پایان سال خبر داد.

سقائیان نژاد شهردار قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در بازدید سرزده از منطقه چهار شهرداری قم، با اشاره به اهمیت آرشیوسازی الکترونیکی پرونده‌ها اظهار کرد: یکی از شاخص‌های شهرداری الکترونیکی، آرشیوسازی پرونده‌ها به صورت الکترونیکی است و این مهم باید با قدرت بیش‌تری ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید هر سال بر تعداد پرونده‌های الکترونیکی شده سال‌های گذشته افزوده شود، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای پرونده‌ها، می‌توان بر حسب موضوعات و فراوانی آن‌ها، نسبت به آرشیوسازی و مرتب‌سازی پرونده‌ها اقدام کرد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه بعد از آرشیوسازی الکترونیکی، می‌توان خدمات بیش‌تر و آنلاینی به شهروندان حتی در داخل منازل ارائه کرد، گفت: با توجه به افزایش روز به روز خدمات در بستر غیرحضوری، باید تمهیداتی اندیشیده شود که پرونده‌های مختلف در دسترسی شهروندان باشد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های در دست اقدام، ایجاد سامانه یکپارچه سرای ۱۰ بوده که در این زمینه باید جلسات با محوریت معاونت شهرسازی و معماری و با استفاده از نقطه نظرات مدیران و معاونت‌های شهرسازی مناطق برگزار شود.

 سقائیان‌نژاد با گلایه از روند برخی پروژه‌ها در مناطق شهری یادآور شد: اینکه برخی مناطق می‌گویند این پروژه با محوریت مرکز بوده و مناطق نقشی ندارند، پذیرفتنی نیست و پروژه‌ها که مرکز و مناطق ندارند و این پروژه‌ها با محوریت مرکز ولی با مرکزیت مناطق باید اجرایی شود.

وی با اشاره به لزوم تسریع در اتمام فاز دوم بوستان خضرنبی(ع)، از ضرورت اتمام آن تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امسال تقاطع غیرهمسطح خیابان فردوسی و آیت‌الله صدوقی در برنامه‌ها پیش‌بینی‌شده است، باید روند آغاز این پروژه با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام
captcha