آغاز مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در قم
کد خبر: 4082149
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

آغاز مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در قم

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم گفت: مرحله دوم هفدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم از امروز، 9 شهریورماه در این استان آغاز شده و تا جمعه، 11 شهریورماه ادامه دارد.

عبدالعلی براتی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قمعبدالعلی براتی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: مرحله دوم آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم ویژه بانوان از صبح امروز، 9 شهریورماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شده و تا فردا، 10 شهریورماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه آزمون ویژه آقایان نیز روز جمعه، 11 شهریورماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود، ادامه داد: 232 نفر از شرکت‌کنندگان آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد 136 نفر خانم و 96 نفر آقا هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در این آزمون دو گروه داوری که متشکل از دو داور حسن حفظ است در نظر گرفته شده و شرکت‌کنندگان از نظر حسن حفظ مورد سنجش قرار گرفته و به‌وسیله صوتی که از شرکت‌کنندگان ضبط می‌شود دو داور دیگر از نظر تجوید و وقف و ابتدا، و صوت و لحن داوری می‌کنند.

یادآور می‌شود، این آزمون در رشته‌های حفظ 10جزء، 20 جزء و 30 جزء است که آزمون کتبی و مرحله اول آن در 23 اردیبهشت‌ماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام
captcha