راه‌های مشارکت در برپایی موکب آستان حضرت معصومه(س)
کد خبر: 4078633
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

راه‌های مشارکت در برپایی موکب آستان حضرت معصومه(س)

افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در ثواب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب حضرت معصومه(س) در عمود 1080 هستند می‌توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت 6104337660001122 و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir به این موکب اختصاص دهند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا مانند سال‌های گذشته در عمود ۱۰۸۰ برپا می‌شود و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

موکب آستان مقدس بانوی کرامت امسال نیز مانند سال‌های گذشته خدماتی از قبیل اسکان خواهران و برادران، توزیع غذای گرم و میان وعده، خدمات درمانی، خدمات فرهنگی و سایر خدمات مورد نیاز زائران را ارائه می‌کند.

موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) همه ساله از محل مشارکت های مردمی و خیران به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی داشته و امسال نیز هزینه موکب از همین محل تأمین می‌شود.

افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در ثواب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب حضرت معصومه(س) هستند می‌توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، شماره گیری کد #۲۵۱*۷۴۱* با تلفن همراه و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir به این موکب اختصاص دهند.

انتهای پیام
captcha