رزمندگان ما از مجاهدان صدر اسلام الهام می‌گیرند
کد خبر: 4073538
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

رزمندگان ما از مجاهدان صدر اسلام الهام می‌گیرند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمندگان ایران اسلامی که در مرزهای کشورمان مستقر هستند، از مجاهدان صدراسلام الهام می‌گیرند.

رزمندگان ما از مجاهدان صدر اسلام الهام می‌گیرندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌ غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 4 مرداد در دیدار با سربازان مستقر در پایگاه مرزی سرو، اظهار کرد: ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن به معنای واقعی کلمه غیرت و عزت مردم ایران اسلامی را اثبات می‌کند.

وی ادامه داد: تداوم داشتن جنگ یک واقعیت محض است، اما باید بدانیم تاکتیک‌های دشمنان نظام اسلامی تغییر کرده، به‌طوری‌که دشمنان ایران و انقلاب اسلامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده اند و خاک‌ریزها را به این سمت منتقل کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم ایستادگی و مقاومت در برهه حساس کنونی تاکید کرد و گفت: به‌واسطه هم‌افزایی و همدلی می‌توانیم شکست سنگینی را به معاندان تحمیل کنیم.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه پـس از طلوع اسلام از افـق جزیرة‌العرب و دعوت همگانی پیامبر(ص)، دشمنان برای ستیز و خصومت با دین مبین اسلام، پیامبر(ص) و مسلمانان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، گفت: امروز استکبار جهانی برای محو اسلام بـه هـر روشی دست می‌زند.

وی به نقش مجاهدان نستوه و مقاوم به دفاع از رسول خدا (ص) اشاره کرد و با بیان اینکه آنها در عرصه پاسداری از حریم دین اسلام به معنای واقعی کلمه و با همه توان خود حماسه آفریدند، اضافه کرد: رزمندگان ایران اسلامی در برهه حساس کنونی از مجاهدان صدراسلام الگوبرداری می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، ایـن مجاهـدان راسـتـیـن در ابعاد اعتقادی، ارزشی و رفتاری همچنین رزمی و جنگاوری از ویژگی‌هایی برخوردار بودند کـه آنها را از دیگران متمایز می‌کرد، ادامه داد: به همین دلیل در طول اعصار گذشته همواره اسوه جبهه حق بوده‌اند.

فیاضی با بیان اینکه، سربازان، پاسداران و همه نیروهای مسلح کشورمان بـا اتـکـا بـه ایمان خود و با گوش جان سپردن به منویات ولی‌فقیه دشـمنان دین و انقلاب را به خاک مذلّت نشاندند، افزود: رفتارها و ویژگی‌های برجسته آنان سرمشقی برای همه اقشار جامعه است، به‌طوری‌که از سبک زندگی آنها می‌توان در هر زمان و مکانی بهره برد، تا مسیر پرفرازونشیب زندگی را با سربلندی طی کرد.

انتهای پیام
captcha