خدمت‌رسانی بیش از هزار خادم برای مراسم تحویل سال در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4044354
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

خدمت‌رسانی بیش از هزار خادم برای مراسم تحویل سال در حرم بانوی کرامت

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از بسیج هزار و 100 خادم حرم برای خدمت‌رسانی به زائران در مراسم تحویل سال 1401 خبر داد و گفت: جایگاه‌های ویژه خواهران، برادران و خانوادگی در مراسم تحویل سال مشخص شده است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدی، مدیر آستان مقدس بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: حدود هزار و ۱۰۰ خادم حرم مطهر حضرت معصومه در مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ در حر مطهر به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی خواهند داشت.

وی با اشاره به جایگاه در نظر گرفته شده برای زائران حرم مطهر بانوی کرامت در مراسم تحویل سال ۱۴۰۱، گفت: شبستان امام خمینی(ره)، صحن مسجد اعظم و شبستان اول مسجد اعظم و صحن امام‌هادی‌(ع) ویژه برادران و بالکن‌های شرقی و غربی شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون(س)، صحن صاحب الزمان(عج) و صحن امام‌رضا(ع) ویژه خواهران خواهد بود.

مدیر آستان مقدس بانوی کرامت افزود: صحن جوادالائمه(ع)، صحن پیامبر اعظم(ص) و میدان آستانه نیز خانوادگی خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی کفشداری‌ها از بعد از نماز ظهر تا بعد از نماز مغرب غیرفعال است و نیروهای هلال احمر و بهداشت و درمان حرم مطهر نیز در این مراسم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمک خواهند کرد.

عبدی با اشاره به حضور قابل توجه نیروهای خدماتی از جمله شهرداری ابراز کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و آتش‌نشانی هم در این مراسم حضور دارند تا امنیت مراسم را ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس اقامه خواهد شد، یادآور شد: از شهروندان و زائران می‌خواهیم که با خادمان حرم بیش از پیش همکاری داشته و در برگزاری مراسمی با شکوه مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha