پویش «فجر شهدا» در مسجدالاقصی و مساجد نوار غزه برگزار شد + عکس
کد خبر: 4038732
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

پویش «فجر شهدا» در مسجدالاقصی و مساجد نوار غزه برگزار شد + عکس

هزاران نفر از فلسطینیان با برپایی پویش بزرگ «فجر شهدا» نماز جماعت صبح جمعه را در مسجدالاقصی و مساجد نوار غزه اقامه کردند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فلسطین آنلاین، پویش بزرگ «فجر شهدا»، امروز جمعه همزمان با بیست و هشتمین سالروز جنایت صهیونیست‌ها در حرم ابراهیمی در شهر الخلیل برپا شد.

«ماهر صبره» یکی از رهبران جنبش حماس، پس از اقامه نماز صبح جمعه در مسجد بزرگ العمری گفت: صدای ما از غزه بلند شده و به صدای نمازگزاران تمامی مساجد فلسطین به ویژه مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی می‌پیوندد.

صبره افزود: اشغالگران صهیونیست هر روز مقدسات ما را مورد هتک حرمت قرار داده و در جنایتی مستمر، از زمانی که پا به سرزمین فلسطین گذاشتند خون ما را می ریزند، اما ما در سالگرد جنایت دردناک کشتار مسجد ابراهیمی در 28 سال پیش به شهدای خود وفادار هستیم.

وی تأکید کرد: صهیونیست‌ها هرگز نخواهند توانست ایمان و باور ما به وعده خداوند که «فاتحانه به مسجد الاقصی وارد خواهیم شد» را از ما بگیرند.

در همین راستا، معاذ ابوشرخ، اسیر آزاد شده فلسطینی نیز گفت: مسجد مبارک الاقصی در خطرناک‌ترین شرایط به سر می‌برد و شهرک نشینان صهیونیست در صدد خالی کردن آن از نمازگزاران هستند.

ابوشرخ تأکید کرد که نمازگزاران قدس و مسجدالاقصی و تمامی مساجد فلسطین، اعلام می‌کنند که به مساجد خود پایبند بوده و از آنها دفاع می‌کنند.

انتهای پیام
captcha