کرونا در قم جان ۵ نفر را گرفت
کد خبر: 4036676
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

کرونا در قم جان ۵ نفر را گرفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا گفت: در شبانه روز گذشته ۵ نفر دراین استان که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود، جان خود را از دست دادند.

مهدی مصری، رییس دانشگاه علوم پزشکی قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی اظهار کرد: در شبانه روز منتهی به بیست‌وششم بهمن‌ماه ۶۹ تَن مشکوک و یا با علائم قطعی ابتلا به کرونا توسط اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به بستری شدن ۵۷ نفر مبتلا به کرونا گفت: ۷۷ تَن که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود، به تشخیص پزشکان معالج برای انجام درمان در منزل از بیمارستان مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه ۴۰۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی قم تحت معالجه و درمان قرار دارند گفت: ۵۴ تَن از این بیماران به علت وخیم بودن وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مصری با اشاره به اینکه از ۵۶۳ آزمایش کرونای انجام شده نتیجه ۳۴۵ مورد مثبت شد، یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح همگانی واکسیناسیون کرونا در قم یک میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۲۰ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

انتهای پیام
captcha