جنبش فتح: در برابر جنایات صهیونیست‌ها دست بسته نخواهیم بود
کد خبر: 4035037
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

جنبش فتح: در برابر جنایات صهیونیست‌ها دست بسته نخواهیم بود

دبیر جنبش فتح در استان نابلس در کرانه باختری اعلام کرد رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به دنبال ایجاد باتلاقی از خون هستند اما ما هم دست بسته نخواهیم بود.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، در پی به شهادت رسیدن سه جوان فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست، دبیر جنبش فتح در استان نابلس در کرانه باختری رود اردن شب گذشته گفت که ما به سمت گسترش میدان جنگ با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن پیش می‌رویم.

محمد حمدان به شبکه المیادین گفت که شرایط در کرانه باختری اکنون نسبت به پیش از ترور این شهیدان در نابلس یکسان نخواهد بود.

رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن به دنبال آن هستند که ملت فلسطین را به باتلاقی از خون سوق دهند، این درحالی است که ما هرگز در مقابل این اقدام دست بسته نخواهیم بود.

حمدان با تهدید رژیم صهیونیستی گفت: ما در جنبش فتح و تمام گروه‌های فلسطینی و تمام آزادگان ملت ما به اسرائیل هشدار می‌دهیم که پاسخ جنایت امروز آنان را می‌دهیم.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز گذشته، 19 بهمن پس از تیراندازی به یک خودرو در شهر نابلس، سه سرنشین آن را که جوانان فلسطینی بودند، به شهادت رسانده و یک نفر دیگر از آن‌ها را دستگیر کردند.

نیروهای یگان ویژه رژیم اسرائیل دیروز با یک خودروی غیر نظامی با پلاک فلسطینی به محله المخفیه شهر نابلس حمله‌ور شدند و به سوی یک خودرو حامل چهار شهروند فلسطینی تیراندازی کردند که منجر به شهادت سه نفر از آن‌ها و دستگیری نفر چهارم شد.

از سوی دیگر جمعیت هلال احمر فلسطین دوشنبه شب اعلام کرد که در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک کفر عقب واقع در شمال قدس اشغالی، ۹ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha