بیانیه حماس در محکومیت شهادت سه مبارز فلسطینی و وعده انتقام
کد خبر: 4034978
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

بیانیه حماس در محکومیت شهادت سه مبارز فلسطینی و وعده انتقام

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین شهادت سه مبارز فلسطینی در حمله اشغالگران اسرائیلی به مرکز شهر نابلس را تسلیت گفت، از سویی گردان‌های شهدای الاقصی تهدید کرده که انتقام خون این شهدا را خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حماس، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سه مبارز قهرمان فلسطینی ضربات سختی به نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی وارد کردند و پس از عمری مبارزه، جهاد و مقاومت و مقابله با جنایات اشغالگران، به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است که ملت فلسطین به خون شهدا پایبند خواهد بود و راه آنان را ادامه خواهد داد تا اینکه سرانجام به یاری خداوند به پیروزی برسد.

حماس عموم ملت فلسطین در کرانه باختری را به مشارکت گسترده در تشییع پیکر پاک این شهدای قهرمان دعوت کرد و تأکید کرد: این مراسم باید حامل پیام واضحی برای دشمن باشد با این مفهوم که ما صاحبان این سرزمین هستیم و مقاومت، راه ما برای بازپس‌گیری حقوق سلب شده است.

از سویی گردان‌های شهدای الاقصی تهدید کرد که انتقام خون مبارزان خود را خواهد گرفت. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که گردان‌های شهدای الاقصی تهدید کرده که انتقام خون سه مبارز خود را که امروز در نابلس به شهادت رسیدند، خواهد گرفت.

این گردان‌ها افزود که خون شهدا هدر نخواهد رفت و انتقام خون شهدا نزدیک است و مقاومت انتقام خون را با خون خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، در حمله امروز سه‌شنبه نظامیان اسرائیلی به مرکز شهر نابلس و تیراندازی به سمت خودرویی که مبارزان فلسطینی سوار بر آن بودند، سه نفر از آنان به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام
captcha