تجلیل از پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاتم النبیین(ص)
کد خبر: 4021325
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

تجلیل از پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاتم النبیین(ص)

نشست هم‌انديشي مديران، معاونان و اعضاي علمي پژوهشگاه علوم و معارف اسلامي خاتم‌النبيين(ص) و مراسم تجليل از پژوهشگران به مناسبت هفته‌ پژوهش، چهارشنبه ۲۴ آذرماه در حسینیه دفتر آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی برگزار شد.

تجلیل از پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاتم النبیین(ص)به گزارش ایکنا از قم، نشست هم‌انديشی مديران، معاونان و اعضای علمی پژوهشگاه علوم و معارف اسلامي خاتم‌النبيين(ص) و مراسم تجليل از پژوهشگران به مناسبت هفته‌ پژوهش با پیامی از  آیت‌الله العظمی وحیدخراسانی در روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در حسینیه دفتر معظم له برگزار شد.

در ابتدای نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی عماد، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف اسلامی خاتم النبیین(ص) گزارشی کوتاه از گستره فعالیت‌های این پژوهشگاه در سه عرصه کلام، ادیان و مذاهب اسلامی، قرآن و حدیث و فقه و دانش‌های مرتبط ارائه کرد.

در ادامه پیام آیت‌الله العظمی وحید خراسانی که در خصوص تجلیل و توصیه به پژوهشگران بود، از سوی حجت‌الاسلام عماد قرائت شد.

در ادامه نیز، آیت‌الله استادی، عضو هیأت امنای پژوهشگاه علوم و معارف اسلامی خاتم النبیین(ص) ضمن تشکر از فعالیت‌های علمی و پژوهشی این مرکز علمی نسبت به اهمیت پژوهشی در حوزه‌های دانشی علوم انسانی به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: وجود آیت‌الله‌العظمی وحیدخراسانی در قم باعث شد بنیان علمی حوزه قم تقویت شده و بسیاری از شاگردان تربیت یافته ایشان مدرسان سطوح عالی و خارج حوزه‌های علمیه باشند.

وی با اشاره به لزوم پرداختن به معارف اهل بیت(ع) و گستره این حوزه دانشی، افزود: اهمیت معرفی صحیح معارف اهل بیت(ع) خصوصا معارف حضرت زهرا(س) به جهان امروز می‌تواند انظار متفاوتی را جلب شناخت اهل بیت(ع) کند.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست از ۹ اثر پژوهشی چاپ شده در سال گذشته تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha