عرضه محصولات پیشران‌های توسعه مشاغل خانگی قم در نجف
کد خبر: 4017937
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

عرضه محصولات پیشران‌های توسعه مشاغل خانگی قم در نجف

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم گفت: محصولات پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این استان به جشنواره و نمایشگاه فروش بین‌المللی نجف اشرف در کشور عراق ارسال شد.

یاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم یاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم طی سخنانی اظهار کرد: محصولات پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم در نمایشگاه بین‌المللی جشنواره فروش نجف اشرف از ۱۲ تا ۲۱ آذرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های این شهر به عموم عرضه می‌شود.

وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای ارایه توانمندی‌های کسب و کارهای حوزه مشاغل خانگی و تولیدکنندگان و نیز کسب تجربه لازم از حضور در یک جشنواره بین‌المللی است که نقش مهمی در ایجاد ارتباطات با تولیدکنندگان این کشور را برای پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم فراهم می‌کند.

شریفی ادامه داد: پس از بررسی ابعاد گوناگون برگزاری این نمایشگاه و اخذ استعلامات مربوط و برقراری جلسات و ارتباط با مدیریت جشنواره و پس از بررسی توانمندی‌های این جشنواره فروش که به صورت بین المللی در شهر نجف برگزار می‌شود، جلسه‌هایی در محل دبیرخانه طرح با پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد و افراد علاقه‌مند به شرکت در جشنواره انتخاب شدند.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم  گفت: برای توانمندسازی پیشران‌ها در ارایه محصولات کارگاه‌های آموزشی درباره نحوه قیمت‌گذاری محصولات، نحوه استانداردسازی و آماده سازی محصولات برای حضور در نمایشگاه و نیز جلسات نیازسنجی محصولات مورد نیاز برای ارایه در نمایشگاه مذکور برگزار شد.  

وی افزود: پس از جمع بندی‌های صورت گرفته محصولات پنج تن از پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در رسته پوشاک، چرم و صنایع دستی و خشکبار به نمایندگی پیشران و تسهیلگر طرح به این جشنواره اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha