نیم قرن خدمت به قرآن/ خادم‌القرآنی که همیشه خوشرو بود
کد خبر: 4014476
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

نیم قرن خدمت به قرآن/ خادم‌القرآنی که همیشه خوشرو بود

عباس رحمدار، قاری برتر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پیام تسلیت خود در پی درگذشت پرویز رمضانی آورده است: هنگامی که آخرین بار توفیق یافتم تا بر دستان پر مهر او بوسه زنم، علی‌رغم اینکه بیماری، به نحوی محسوس جسم او را نحیف کرده بود اما مثل همیشه، راسخ و مصمم و متوکّلاً علی الله، هنوز لبخند صادقانه و همیشگی وی زینت‌بخش چهره آرام و نگاه مهربانش بود.

خادم‌القرآن، عباس رحمدار، پرویز رمضانیبه گزارش ایکنا از فارس، عباس رحمدار، قاری برتر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و از قاریان برجسته استان فارس طی پیامی درگذشت پرویز رمضانی، پیشکسوت قرآنی استان فارس و صاحب مجلس قرآنی کهن‌ترین مسجد شیراز را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«مشیت الهی بر این قرار گرفت تا در این روز جمعه عزیز، پیر غلام آستان قرآن، حافظ کل کتاب الله و خادم با اخلاص و بی‌ریای محافل قرآنی در بیش از نیم قرن گذشته، افتخار جامعه قرآنی فارس همیشه سرفراز، زنده‌یاد شادروان مرحوم حاج پرویز رمضانی (نفر دوم مسابقات حفظ کل اوقاف کشوری در سال 67) میهمان خوان فضل و کرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شده  و پس از عمری خدمت صادقانه و عاشقانه به ساحت مقدس قرآن کریم، در جوار رحمت حق آرام گیرد. غفرالله له و هنیئا له.

هنگامی که آخرین بار توفیق یافتم تا بر دستان پر مهر او بوسه زنم، علی‌رغم اینکه بیماری، به نحوی محسوس جسم او را نحیف کرده بود اما مثل همیشه، راسخ و مصمم و متوکّلاً علی الله، هنوز لبخند صادقانه و همیشگی وی زینت‌بخش چهره آرام و نگاه مهربانش بود!

او حتی از بیماری و لحظات پایان عمر خود نیز با همان روحیه پرنشاط و لبخند ملایم‌ خویش استقبال کرده بود! زیرا با تمام وجود، به لطف و مهربانی و حکمت خدای غفور رحیم‌ لطیف حکیم، واقف و معتقد بود...

رمضانی‌ها، مولائی‌ها‌، مروت‌ها، صبحدل‌ها، شکوهنده‌ها، مختاری‎ها و دیگر عزیزان‌ با اخلاص سفر کرده قرآنی همچون اربابی، فاطمیان و علامی، الگوهائی هستند که باید آنان را در سبک‌ زندگی، به همگان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان قرآنی امروز معرفی کرد.

یاد و خاطره همه دلدادگان قرآنی به‌ویژه مرحوم مغفور استاد حاج‌ پرویز رمضانی را گرامی داشته و با عرض تسلیت ارتحال آن عزیز مهربان به جامعه محترم قرآنی و خانواده محترم و با شخصیت او، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌داریم تا روح بلند این همسفر قرآنی و سایر خادمین سفر کرده قرآنی را در جوار رحمت واسعه خویش، میهمان خوان کَرم اهل بیت علیهم السلام و قرآن‌ فرماید.

بارالها!

در دنیا و برزخ و آخرت، دست ما را از دامان قرآن و اهل بیت علیهم السلام کوتاه مفرما!

آمین ربّ العالمینم»

انتهای پیام
captcha