ساخت ۱۶۳ واحد مسکونی ویژه خانواده معلولین در آذربایجان غربی
کد خبر: 4011605
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

ساخت ۱۶۳ واحد مسکونی ویژه خانواده معلولین در آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۶۳ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول در آذربایجان غربی می‌سازد که کار ساخت ۱۲۵ واحد به پایان رسیده است.

ساخت مسکن مددجوییبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمود بدلی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، ۱۷ آبان در حاشیه تحویل یک واحد مسکونی مددجویی در روستای گندویلای اشنویه اظهار کرد: اطلاعات ۱۶۳ خانوار دارای دو معلول توسط اداره‌کل بهزیستی استان از سال گذشته در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت که عملیات احداث واحدهای مسکونی برای این خانوارها شروع شده است.

وی افزود: تاکنون کار ساخت ۱۲۵ واحد از آنها به اتمام رسیده که از این تعداد ۵۰ واحد در سال گذشته و ۷۰ واحد دیگر هم در سال جاری به اتمام رسیده و آماده تحویل هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ساخت واحدهای مسکونی ویژه معلولان استان ادامه داشته و امید است تا پایان سال کار ساخت تعدادی زیادی از آنها نیز به پایان برسد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان کمک بلاعوض ساخت این واحدها ۳۶۰ میلیون ریال بوده که امسال به ۸۵۰ میلیون ریال رسیده است.

بدلی گفت: همچنین یک میلیارد ریال هم تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با بازپرداخت ۲۰ ساله به این خانوارها برای احداث این مساکن ارائه شده است.

 

انتهای پیام
captcha