۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومین در کشور ساخته می‌شود
کد خبر: 4010254
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومین در کشور ساخته می‌شود

رئیس شورای مرکزی و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سطح کشور ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ویژه محرومین در راستای تأمین امکانات رفاهی جامعه آغاز شده که سهمیه آذربایجان غربی سه هزار واحد مسکونی است.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، رییس شورای مرکزی  نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد، رئیس شورای مرکزی و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امروز، ۱۲ آبان در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی محرومین در ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت مسکن محرومان همیشه باید در اولویت برنامه‌های مسئولان مربوطه باشد و بنیاد مسکن نیز در حد توان سعی می‌کند در این مسیر گام بردارد.

وی افزود: امسال برنامه‌ریزی شده است بنیاد مسکن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در مناطق شهری و روستایی مقاوم‌سازی و بهسازی کند که امید است این طرح‌ها تا آخر سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

رئیس شورای مرکزی و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در سطح کشور ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ویژه محرومین در راستای تأمین امکانات رفاهی برای تمامی آحاد جامعه آغاز شده که سهمیه آذربایجان غربی برای ساخت مسکن محرومان سه هزار واحد مسکونی است.

وی ادامه داد: نیاز جامعه در زمینه مسکن بسیار است و این مهم وظیفه بنیاد را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند بنیاد مسکن همچنین در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و رانش زمین در چندین روستا و شهر کشور، بازسازی خانه‌ها و روستاها را برعهده گرفته و تکلیف خود را انجام داده است.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد تصریح کرد: این بنیاد در راستای عمل به منویات رهبر کبیر انقلاب نیز از زمان تأسیس تاکنون مأموریت خود مبنی بر ساخت مسکن برای محرومان، عمران روستایی و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از بلایای طبیعی را با موفقیت به انجام رسانده است.

انتهای پیام
captcha