آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد سیدعباس موسویان برگزار می‌شود
کد خبر: 4003631
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
در قم؛

آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد سیدعباس موسویان برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان با سخنرانی آیت‌الله رشاد و آیت‌الله حسینی بوشهری، ۲۱ مهرماه جاری به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همزمان با نخستین سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان، عضو فقید هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، آیین بزرگداشت علمی این فقیه اقتصادی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

در این مراسم آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور و آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رئیس و مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن آقانظری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کنند.

رونمایی از کتاب مجموعه مقالات همایش، برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی استاد موسویان و ارائه چند مقاله تخصصی در حوزه بررسی آراء و اندیشه‌های این فقیه اقتصادی از دیگر برنامه‌های این آیین بزرگداشت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان، عضو هیئت علمی و استاد تمام گروه اقتصاد پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه پس از سه دهه مجاهدت علمی بی‌وقفه در زمینه‌های نظریه‌پردازی، گره‌گشایی معرفتی و کاربردی در عرصه‌های مختلف اقتصاد اسلامی و از چهره‌های ماندگار بانکداری اسلامی مردادماه سال ۹۹ در اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا درگذشت.

یادآور می‌شود، آیین بزرگداشت فقیه الاقتصاد استاد سیدعباس موسویان، عصر چهارشنبه، ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور اساتید و صاحب‌نظران اقتصادی، دانشجویان و دانش‌پژوهان و همکاران و دوستداران و خانواده مکرم آن استاد فقید در تالار استاد سیدعباس موسویان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند این مراسم را به‌صورت زنده و مستقیم با ترافیک رایگان از طریق  لینک TV.iict.ac.irمشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha