رزمندگان با روحیه انقلابی حافظ امنیت مرزهای ایران هستند
کد خبر: 4002629
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

رزمندگان با روحیه انقلابی حافظ امنیت مرزهای ایران هستند

جانشین فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: رزمندگان این قرارگاه با روحیه‌ای انقلابی و جهادی حافظ امنیت مرزهای شمال‌غرب ایران اسلامی هستند  و اجازه تعدی به هیچکسی را نخواهند داد.

رزمندگان با روحیه انقلابی حافظ امنیت مرزهای ایران هستندبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، سردار مجید ارجمندفر، جانشین فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با مسعود مجرد، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی در ۱۳ مهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در این دیدار اظهار کرد: نقش شبکه استانی در تبیین تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام برای تأمین امنیت منطقه مهم، اساسی و موثر است.

سردار مجید ارجمندفر افزود: رزمندگان این قرارگاه با روحیه‌ای انقلابی و جهادی حافظ امنیت مرزهای شمالغرب ایران اسلامی هستند  و اجازه تعدی به هیچکسی را نخواهند داد.

وی تأمین امنیت پایداردر منطقه، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به مردم را از افتخارات و اولویت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) دانست .

حجت‌الاسلام جلیلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت رسانه ملی در استان گفت: نقش شبکه استانی در انعکاس خدمات سپاه به ویژه در مناطق محروم ارزنده و مهم است و رضایت عمومی از صداوسیما نشان‌دهنده تأثیرگذاری این نهاد فرهنگی و هنری در جامعه است.

مسعود مجرد، مدیرکل صد وسیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار امنیت مرزهای کشورمان به ویژه در منطقه شمال‌غرب را مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم و قرارگاه حمزه سیدالشهدا( ع ) دانست وتصریح کرد: مردم آذربایجان غربی با عمق جان خود حضور سلحشورانه رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تامین امنیت منطقه لمس کرده‌اند و انعکاس ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان سلحشور اسلام را رسالت شبکه استانی است.

 

انتهای پیام
captcha