فرهنگ‌سازی توسعه و حفظ فضای سبز شهری قابل‌ تحسین است
کد خبر: 3996913
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

فرهنگ‌سازی توسعه و حفظ فضای سبز شهری قابل‌ تحسین است

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم گفت: اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در راستای فرهنگ‌سازی جهت توسعه و حفظ فضای سبز شهری قابل‌ تمجید و تحسین است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از شهرداری قم، عباس خرمی، رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم، 21 شهریورماه در مراسم امضای تفاهم‌نامه آموزشی بین سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم، اظهار کرد: فضا و چهره ظاهری شهر قم طی شش سال گذشته نسبت، به قبل از آن تفاوت چشمگیری کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در راستای فرهنگ‌سازی جهت توسعه و حفظ فضای سبز شهری قابل‌ تمجید و تحسین است، تصریح کرد: راه‌اندازی پویش «درخت دوستی بنشانیم» که به ابتکار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم کلید خورد، گام مثبتی در جهت حفظ نهال و فضای سبز شهری توسط شهروندان قمی بود.

رئیس سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه آموزش با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اضافه کرد: بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات، منابع و زمین با آموزش و بازآموزی مهندسان کشاورزی و باغبانی حاصل می‌شود که نمونه آن در کشورهای موفق در زمینه کشاورزی و توسعه سرانه‌های سبز مشهود است.

وی یادآور شد: این سازمان آماده هرگونه تعامل و همکاری با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم جهت آموزش کارگران، مهندسان و کارکنان فضای سبز و باغبانی است.

انتهای پیام
captcha