۳۳ معبر شهری قم به‌ نام شهدا نام‌گذاری شد
کد خبر: 3996008
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

۳۳ معبر شهری قم به‌ نام شهدا نام‌گذاری شد

مدیر ارتباطات مردمی و دبیر شورای نام‌گذاری معابر شهری شهرداری قم از تصویب ۳۳ عنوان نام‌گذاری برای معابر شهری قم در مناطق مختلف خبر داد.

۳۳ معبر شهری قم بنام شهدا نام‌گذاری شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفایی، مدیر ارتباطات مردمی و دبیر شورای نام‌گذاری معابر شهری شهرداری قم در سخنانی با اشاره به مصوبات جلسه سی و چهارم شورای نام‌گذاری معابر شهری قم، اظهار کرد: تمام این معابر که کوچه‌های شهر را شامل می‌شوند به نام شهدای معظم شهر مقدس قم نام‌گذاری شده است.

به گفته وی در جلسه شورای نام‌گذاری، اعضای این جلسه از جمله نماینده شورای اسلامی شهر قم، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

دبیر شورای نام‌گذاری شهری شهرداری قم تصریح کرد: پس از تصویب این نام‌گذاری‌ها در دبیرخانه نام‌گذاری معابر، مصوبات به کمیسیون خدمات شهری شورا ارسال و بعد از آن در صحن علنی تصویب می‌شود که پس از ارسال و تصویب در فرمانداری به شهرداری ابلاغ می‌شود و شهرداری نیز به ارتباطات مردمی و مناطق جهت نصب تابلو اعلام می‌کند که این اسامی در جلسه رسمی گذشته شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

آدرس معبر، منطقه شهری و نام پیشنهادی به شرح جدول زیر است:

۳۳ معبر شهری قم بنام شهدا نام‌گذاری شد

انتهای پیام
captcha