معیشت و سلامت مردم جزو لاینفک برنامه‌های دولتمردان باشد
کد خبر: 3993239
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
امیرآبادی فراهانی تأکید کرد:

معیشت و سلامت مردم جزو لاینفک برنامه‌های دولتمردان باشد

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نمایندگان قم برای حل مشکلات استان و مردم استفاده شود، گفت: امروز مشکلات معیشتی مردم را گرفتار کرده مسئله معیشت و سلامت باید جزو لاینفک برنامه‌های دولتمردان باشد.

به گزارش ایکنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز 4شهریور در جلسه شورای اداری استان که هم‌زمان با افتتاح 85 پروژه عمرانی هفته دولت برگزار شد، با اشاره به روند فعالیت مجمع نمایندگان قم اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر آقای زاکانی شهردار تهران شد، بحث این است که از ظرفیت نمایندگی شهر قم برای حل مسائل و مشکلات استفاده کنیم.

وی افزود: در حال رایزنی برای افتتاح 3 دفتر هستیم که در منطقه یک و پردیسان هم قرار است دفتر ایجاد شود تا پیگیر مشکلات مدیران اجرایی و مردم باشیم مجمع نمایندگان هم مثل گذشته فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

‌نماینده مردم قم در مجلس بابیان اینکه قم ظرفیت بالایی برای حل مشکلات مردم دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: امروز مشکلات معیشتی مردم را گرفتار کرده مسئله معیشت و سلامت باید جزو لاینفک برنامه‌های دولتمردان باشد.

امیرآبادی گفت: مدیران بر‌اساس دفاتر نمایندگی ما را از موانع و مشکلات مطلع کنند و ارتباطات تنها راه رفع موانع قانونی است نباید اجازه داد مشکلاتی در قم لاینحل در استان بماند.

‌وی با اشاره با مشکل کمبود واکسن در قم بیان کرد: با توجه به کمبود واکسن به‌محض اطلاع از دانشگاه علوم پزشکی پیگیر ورود واکسن به قم شدیم‌، 100 هزار واکسن وارد قم شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: رئیس‌جمهور قول مساعد داده تا در آینده گشایش‌های خوبی برای مردم و معیشت آن‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha