مبارزه با فساد؛ رویکرد اساسی شورای اسلامی ششم ارومیه
کد خبر: 3990213
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

مبارزه با فساد؛ رویکرد اساسی شورای اسلامی ششم ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مسئله فسادستیزی از شعارهای اساسی تک‌تک نمایندگان شورای اسلامی در دوره ششم است.

ارسالی امروز ا مبارزه با فساد رویکرد اساسی شورای اسلامی ششم ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل پور، رئیس شورای اسلامی ارومیه، ۲۰ مردادماه، در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌‌ها، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات گرفته شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، انتخاب شهردار ارومیه از هفته آینده در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تلاش خواهند کرد تا پس از بررسی‌های کامل رزومه‌های کاندیداهای پست شهرداری ارومیه، انتخاب اصلح را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی ارومیه، تصریح کرد: شورای پنجم شفاف بود و اگر اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه صورت می‌گرفت، نیازی به کار تبلیغاتی در ایام انتخابات نبود؛ شورای ششم در خصوص شفافیت جلسات متعددی داشتند و تصویب شده که به‌صورت زنده برگزار شود.

وی ادامه داد: تمامی ریز هزینه‌کردهای شهرداری در قالب دفترچه از طریق سایت شورای شهر ارومیه منتشر خواهد شد و مردم می‌توانند نسبت به تمامی هزینه‌های درآمدی و هزینه‌کردی دسترسی داشته باشند.

حجت‌الاسلام خلیل‌پور بیان کرد: شورای پنجم هیچ‌گونه دفاع و حمایتی از جریان فساد انجام نداده و رویکرد شورای ششم هم مبارزه با فساد است. براساس استعلامات و پایش‌ها این لیست در نهایت ۱۰ نفر شده و این هفته نامزدهای شهرداری ارومیه به شورای شهر خواهند آمد و برنامه‌های خودشان را ارائه خواهند داد.

حجت‌الاسلام خلیل‌پور اظهار کرد: حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورا بلامانع بوده و خبرنگاران می‌توانند مطالبات خود را از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بصورت شفاف بخواهند.

انتهای پیام
captcha