«شمیم بهشت» از جوار امامزادگان قم به مشام می‌رسد
کد خبر: 3989612
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۳

«شمیم بهشت» از جوار امامزادگان قم به مشام می‌رسد

ویژه‌برنامه «شمیم بهشت» به‌مناسبت دهه نخست ماه محرم و در 13 قسمت، از جوار حرم مطهر امامزادگان قم روی آنتن سیمای مرکز این استان می‌رود.

«شمیم بهشت» از جوار امامزادگان قم به مشام می‌رسدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم، ویژه‌برنامه «شمیم بهشت» در 13 روز نخست این ماه و از جوار حرم مطهر امامزادگان شاخص استان، روی آنتن سیمای مرکز قم (شبکه نور) می‌رود.

این برنامه از نخستین روز ماه محرم به‌مدت سه شب از جوار آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام علی سعیدی، کارشناس مذهبی برنامه است و در مورد موضوعاتی همچون اقدامات حضرت مسلم(ع)، ورود کاروان حسینی به کربلا و ویژگی‌های حضرت رقیه(س) مباحثی را بیان می‌کند.

در این سه قسمت، سیدعلی حسینی‌نژاد، حسن مالکی‌نژاد و مسعود زمانی مداحی می‌کنند.

این ویژه‌برنامه در روز نهم ماه محرم و به‌مناسبت تاسوعای حسینی از جوار همین امامزاده واجب‌التعظیم و با حضور رفیعی به‌عنوان کارشناس و مداحی حسن حیدرزاده قمی پخش خواهد شد.

سه قسمت بعدی برنامه «شمیم بهشت» از جوار آستان مقدس امامزاده جمال(ع) پخش خواهد شد؛ در این سه برنامه حجج‌اسلام والمسلمین اسکندری، مدیرکل اوقاف استان قم و شوزب شیری، مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف حضور می‌یابند و درباره مسائلی همچون شخصیت حر بن یزید ریاحی، حبیب بن مظاهر، زهیر و عبدالله و نیز حضرت قاسم بن حسن(ع) به طرح موضوع می‌پردازند.

مرتضی معماریان، علیرضا حضرتی و مهدی حیدرزاده نیز از مداحان سه برنامه دوم هستند.

در روزهای هفتم، هشتم، دوازدهم و سیزدهم ماه محرم نیز این برنامه با حضور حجت‌الاسلام علی سعیدی و مداحی حسن اسداللهی و جواد اشعری(روزهای هفتم و هشتم) و رضا ایزدی و محسن قاسم حمزه(روزهای دوازدهم و سیزدهم) از جوار آستان مقدس امامزاده ابواحمد(ع) روی آنتن می‌رود.

در روزهای دهم و یازدهم ماه محرم، حرم مطهر چهارامامزاده(ع) میزبان برنامه «شمیم بهشت» خواهد بود؛ در این دو برنامه حجت‌الاسلام اصغر ظهیری هاشم‌آبادی به‌عنوان کارشناس حضور دارد و سیدمحسن بنی‌فاطمی و غلامرضا فلاح اصل نیز مداحان برنامه هستند.

یادآور می‌شود، این برنامه تلویزیونی هر شب حوالی ساعت 22 از شبکه نور پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha