احداث 72 مدرسه خیرساز در اردبیل
کد خبر: 3982597
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

احداث 72 مدرسه خیرساز در اردبیل

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، گفت: تاکنون در استان اردبیل 398 پروژه مردمی و مشارکتی در قالب یک هزار و 588 کلاس درس توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده و 72 مدرسه نیز در قالب 281 کلاس درس در حال اجرا است.

رضازاده// 72 مدرسه خیرساز در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، جواد قرآن‌نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، 16 تیرماه، در بازدید از مدرسه خیرساز در اردبیل، اظهار کرد: مدرسه‌سازی یک امر بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بوده و خوشبختانه با همکاری خیران نهضت مدرسه‌سازی مرحوم حسنعلی علیپور در این استان با جدیت تداوم دارد.

وی بیان کرد: در سایه فرهنگ‌سازی‌های مناسب در این زمینه هر سال مدرسه‌های ساخته شده توسط خیران در استان اردبیل افزایش یافته تا بتوانیم با همکاری خیران زمینه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را در استان به خوبی فراهم کرده و به اهداف خود دست یابیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، گفت: تاکنون در استان اردبیل 398 پروژه مردمی و مشارکتی در قالب یک هزار و 588 کلاس درس توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده و 72 مدرسه نیز در قالب 281 کلاس درس نیز در حال اجرا بوده که در این زمینه خیران اهتمام جدی برای مدرسه‌سازی دارند.

قرآن‌نویس تصریح کرد: حفظ و صیانت از مدارس خیرساز وظیفه و مسئولیت بزرگی است که خیران در اختیار ما قرار داده‌اند و باید تمام تلاش خود را برای این مهم به‌کارگیریم.

وی اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان مربوطه این است که نام اصلی مدارس خیرساز را تغییر ندهند و در زمینه حفظ نام اصلی مدارس خیرساز اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل بیان کرد: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و حرکت در مسیر رشد و توسعه یک موضوع مهم و اساسی تلقی می‌شود که به همین منظور حرکت خیران مدرسه‌ساز گام مهمی برای تسریع در این حرکت مهم و اساسی است.

انتهای پیام
captcha