خیران اردبیلی در امر مدرسه‌سازی مشارکت همه‌جانبه دارند
کد خبر: 3978883
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

خیران اردبیلی در امر مدرسه‌سازی مشارکت همه‌جانبه دارند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، با اشاره به اینکه همکاری خیران در راستای مدرسه‌سازی بسیار حائز اهمیت و اساسی است. افزود: خوشبختانه خیران اردبیلی در امر مدرسه‌سازی مشارکت همه‌جانبه دارند.

رضازاده// لزوم مشارکت خیران اردبیلی در امر مدرسه‌سازیبه گزارش ایکنا از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، 30 خردادماه، در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه 14 کلاسه در اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر 4 پروژه 14 کلاسه در شهرستان نیر در حال اجرا بوده، 2 پروژه آماده بهره‌برداری است و تا سه ماه آینده دو پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به این که خوشبختانه همکاری خیران در راستای مدرسه‌سازی بسیار حائز اهمیت و اساسی است، گفت: امسال درصدد هستیم استانداردسازی تمامی مدارسی که از سیستم گرمایشی بخاری نفتی استفاده می‌کردند را محقق کنیم که با تأمین اعتبار 10 میلیارد ریال از منابع اعتباری ملی استانداردسازی سیستم گرمایشی عملی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، با اشاره به این که تمهیدات لازم در راستای نوسازی و تجهیز مدارس استان با جدیت در دستور کار است، گفت: پروژه مذکور با مساحت یک هزار متر مربع و با اعتبار 50 میلیارد ریال کار خود را آغاز می‌کند که 15 میلیارد ریال از اعتبارات تخریب بازسازی سال گذشته و بقیه از اعتبارات ملی سال 1400 اجرا خواهد شد.

لطفی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در راستای تحقق اهداف مورد نظر گام برداشته و با رفع مشکلات و موانع موجود امر مدرسه‌سازی را در استان اردبیل توسعه بخشیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده و امید می‌رود همکاری‌های لازم در این زمینه ارتقا داشته باشد.

وی تصریح کرد: استانداردسازی و تجهیز مدارس یکی از اقدامات مهم و اساسی در استان اردبیل برای مجموعه نوسازی مدارس است که خوشبختانه تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته و با تلاش‌های به عمل آمده این اقدامات همچنان با جدیت و توجه بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha