توسعه فضا‌های آموزشی دانش‌ آموزان در شهرستان گرمی
کد خبر: 3933847
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

توسعه فضا‌های آموزشی دانش‌ آموزان در شهرستان گرمی

دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی گفت: با حمایت و مشارکت بنیاد مستضعفان، کمبود فضا‌های آموزشی دانش آموزان در گرمی مرتفع می‌شود.

توسعه فضا‌های آموزشی دانش آموزان در شهرستان گرمیعلی قیطانی، دبیرنهاد پیشرفت شهرستان گرمی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: توسعه، تجهیز مدارس و ساخت 10 باب مدرسه در این شهرستان، از جمله مفاد تعهدات بنیاد مستضعفان با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان است.

قیطانی اظهار کرد: این فعالیت عمرانی در حوزه آموزشی براساس تفاهم‌نامه سال گذشته و  سال‎جاری بنیاد مستضعفان با اداره کل نوسازی مدارس استان، انجام می‌شود تا بخش مهمی از مشکلات دانش آموزان منطقه در حوزه تامین فضا‌های فیزیکی مرتفع شود.

دبیرنهاد پیشرفت شهرستان گرمی با تاکید بر اینکه برای ساخت این تعداد از مدارس، بنیاد مستضعفان مبلغ ۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان هزینه می‌کند، افزود: یک مدرسه سه کلاس در روستای هدیلو، یک مدرسه سه کلاس در روستای آنگوتلار و یک مدرسه سه کلاس در روستای آرانچی از جمله تعهدات بنیاد بود که به خوبی این تعهد در حال انجام است تا در ماه‎های آینده به بهره‌برداری برسد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

قیطانی با اشاره به عملیات اجرایی ساخت فضا‌های آموزشی در ۸ روستای شهرستان در بخش‌های مرکزی، موران و انگوت نیز با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تصریح کرد: این تعداد مدرسه بزودی با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان گرمی یکی از مناطق نیازمند فضا‌های آموزشی در سطح استان است، خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد کلاس درس در آینده‌ای نزدیک، برای بهره‌برداری نهایی، در اختیار دانش آموزان این منطقه قرار می‎گیرد.

انتهای پیام
captcha