لزوم توجه مسئولان به مشکلات مردم
کد خبر: 3952893
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تأکید کرد؛

لزوم توجه مسئولان به مشکلات مردم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ا بیان اینکه پست و مقام موقتی بوده و چند صباحی در اختیار انسان است، گفت: میراث شهدا به دست مسئولان رسیده است و امانت ارزشمند نظام مقدس اسلام است و باید از این موقعیت برای حل مشکلات مردم و ذخیره توشه برای آخرت استفاده کرد.

ارسالی امروز | لزوم توجه مسئولین به مشکلات مردم و کسب عمل صالحبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی‌، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۰ بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری ارومیه، اظهار کرد: بحثی که در قرآن و روایات معصومین(ع) مطرح شده و باید قابل توجه مسلمانان باشد این است که در روز قیامت و محضر خداوند، همه عناوین، پست، مقام و امکاناتی که در دنیا در اختیار انسان قرار دارد، از او گرفته می‌شود. 

وی با اشاره به تنها توشه انسان در روز قیامت، افزود: تنها عمل صالح و ایمان در روز قیامت به کمک انسان خواهد آمد و غیر از این چیزی در دست نخواهد داشت که نجات‌دهنده او در آن روز باشد، پس باید در جهت کسب توشه کوشا و ساعی باشیم. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: انسان باید در مدتی که مسئولیتی به عهده دارد، همزمان با خدمت به مردم، رفع مشکلات آن‌ها و انجام وظایف خود، در جهت ذخیره ایمان و عمل صالح تلاش کند. 

وی با اشاره به فرموده امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر، ادامه داد: زمانی که حضرت علی(ع)، مالک را به فرمانداری مصر منصوب می‌کرد، گفت که مالک بهترین و محبوب‌ترین ذخیره‌ها باید عمل صاح باشد.

حجت‌الاسلام‌ قریشی بیان کرد: خداوند همسر حضرت نوح و حضرت لوط را مثالی برای کفار بیان فرموده که با وجود همسر پیامبر بودن، در صورت ایمان نیاوردن به خداوند، اهل آتش شدند.

وی با بیان اینکه پست و مقام موقتی بوده و چند صباحی در اختیار انسان است و بعد از آن از او گرفته و در قیامت به دردش نمی‌خورد، گفت: میراث شهدا به دست مسئولان رسیده است و امانت ارزشمند نظام مقدس اسلام است و باید از این موقعیت برای حل مشکلات مردم و ذخیره توشه برای آخرت استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha